Mastermind

Prichádza ďalší ShopMasters: elektronický obchod sa pripravuje na hlavnú nákupnú sezónu

Mastermind skupiny sa od tradičných workshopov líšia svojou interaktivitou a zameraním na praktické riešenia a stavajú na aktívnom zapojení všetkých účastníkov. Skupiny pod vedením skúsených mentorov zo spoločností, ako sú eRockets, Darwin & the Machines, Expandeco, budú namiesto samotnej teórie riešiť skutočné problémy a výzvy, s ktorými sa e-shopári stretávajú v praxi. 

„Ľudia dnes od konferencií očakávajú viac ako len prezentácie. Chcú si odniesť konkrétne riešenia a rady, ktoré môžu hneď uplatniť. Mastermind skupiny im to umožňujú, pretože každý účastník prispieva svojimi skúsenosťami a spoločne hľadajú efektívne postupy,“ hovorí Jakub Stupka, jeden z organizátorov ShopMasters, spoluzakladateľ a prevádzkový riaditeľ spoločnosti Ecomail.

Neprehliadnite Wonderinterest Trading Ltd. Recenzia

Účastníci konferencie ShopMasters si budú môcť vybrať zo šiestich rôznych mastermind skupín, ktoré rozvinú diskusie na témy, ako sú výzvy výkonnostného marketingu v roku 2025, optimalizácia dátovej analytiky a stratégie značky, vplyv lokalizačnej stratégie na rast e-commerce v zahraničí, efektívne využitie Meta reklamy na zvýšenie zisku, rýchle SEO tipy pre aktuálnu sezónu alebo ako dosiahnuť rekordné výsledky v 4. štvrťroku vďaka e-mail marketingu.

Máte záujem o [TOP 8] Bonusy za založenie účtu na Slovensku a v ČR?

Témou septembrového e-commerce stretnutia je „Výkonnosť e-shopov v hlavnej nákupnej sezóne“ a Pavol Šarközi zo spoločnosti Northfinder bude hovoriť o tom, ako optimalizovať e-shopy pred obdobím najväčších predajov. „S najväčším náporom objednávok na našom e-shope sa stretávame v zimnom období. Počas najväčšej špičky sa denný počet objednávok blíži k 2 500,“ hovorí Pavol Šarközi, prevádzkový riaditeľ e-shopu Northfinder. „Vo svojej prezentácii sa s vami podelím o praktické príklady a nástroje z logistických a prevádzkových procesov, ktoré nám pomáhajú efektívne zvládať sezónne výkyvy, zabezpečovať plynulý chod e-shopu a zároveň podporovať udržateľný rast.“

Aj módna značka Dajana Rodriguez čelí každoročným výzvam v poslednom štvrťroku roka. Jej marketingový riaditeľ David Varga bude radiť, ako maximalizovať predaj v konkurenčnom prostredí medzinárodných gigantov s väčšími rozpočtami a dlhšou históriou. „Na konferencii ShopMasters by som rád predstavil praktické stratégie a jedinečné hacky, ktoré používame na nasmerovanie pozornosti zákazníkov na náš e-shop,“ hovorí David Varga. 

ShopMasters sú pravidelné stretnutia organizované poprednými českými e-commerce spoločnosťami Ecomail, Shoptet, Zásilkovna a Heureka, tentoraz sa k nim pridalo aj Expandeco. ShopMasters je miesto, kde si e-shopisti môžu vymieňať a zdieľať svoje skúsenosti a navzájom si pomáhať v raste a úspechu.

Pokračovať na Investika recenzia: dôveryhodné investície do nehnuteľností